Press "Enter" to skip to content

Strategii de marketing si optimizare SEO

In discutia despre optimizare SEO, trebuie spus urmatorul lucru: Cautarea pe internet atinge toate cele trei domenii importante:
– atrage
– angreneaza
– transforma
Nu mai este suficient sa oferiti produse foarte bune. Trebuie sa atrageti clienti in mod activ prin intermediul mai multor canale si puncte de vanzare.

Acesta este motivul pentru care in ciuda unor pretentii contrare din parea clientilor sau agentiilor de design, fiecare pagina web este de fapt o pagina SEO. Aceste este motivul pentru ca firmele aleg sa investeasca in optimizare SEO.

Daca o pagina web este implicata in atragerea vizitatorilor, angajarea acestora sau transformarea comportamentului lor, ar trebui sa exista de asemenea o componenta SEO importanta legata de acea pagina.

Optimizare seo – importanta
Utilizatorii sunt importanti si multi dintre ei incep printr-o simpla cautare, deci cautarea este extrem de importanta.

Dar de ce este SEO important? SEO nu este doar un element dezvoltator – pentru asta s-au creat mai noi pluginuri. Oare Google nu poate sa-si dea seama singur despre cum este si ce face un anumit site?

De-a lungul timpului Google a avut mai multe incercari de a-si adapta algoritmii de cautare pentru a trece de la cuvinte la actiuni si pentru a-i ajuta pe utilizatori sa-si atinga telurile asupra carora se concentreaza – si care nu sunt atat de usor de inteles.

SEO s-a dezvoltat foarte mult de la meta-date. Sigur, exista o multime de bune practici care ar trebui sa fie acoperite de echipa de dezvoltare, dar care in realitate nu sunt realizate.

Site-urile de azi sunt mai degraba aplicatii decat site-uri web simple, iar aplicatiile vin la pachet cu multe caracteristici fanteziste care nu joaca intotdeauna frumos in motoarele de cautare.

O strategie buna de optimizare seo nu se concentreaza doar pe continut, ci si ajuta cu:
– navigarea prin mai multe versiuni ale aceleiasi pagini
– rezolvarea problemelor tehnice care fac invizibil continutul pentru motoarele de cautare
– setari corecte ale serverului
– integrarea cu mediile sociale, continutul, creativitatea, experienta utilizatorului, cautarea platita si analiza
– identificarea modalitatilor de a creste viteza de reactie a site-ului.

Un bun profesionist in optimizare seo intelege nu doar persoana care cauta ceva, ci si intreg peisajul competitiv. Nu este suficient sa intelegeti doar sarcina utilizatorului – marketerii de cautare trebuie sa inteleaga ce alte optiuni sunt disponibile pe piata si cum pot umple spatiile goale pentru a oferi solutii mai bune.

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *