Press "Enter" to skip to content

Ochelari de soare Ray Ban – calitate si bun gust

Cu toate ca par a fi un accesoriu recent aparut in trendingul ochelarilor de soare, se pare ca marca de ochelari de soare Ray Ban nu este deloc noua. In perioada celui de-Al Doilea Razboi Mondial, pilotii avioanelor de vanatoare foloseau ochelari de soare Ray Ban pentru a se proteja de razele solare, fapt ce demonstreaza utilitatea acestora inca din perioade critice cu care lumea s-a confruntat. Totodata, o alta etapa care a contribuit la evolutia marcii a fost cea in care Audrey Hepburn poarta cu mandrie o pereche de ochelari Ray Ban, in filmul „Breakfast at Tiffany’s“, film care a devenit foarte celebru si este cunoscut in intreaga lume.

Astfel, succesul marcii Ray Ban a fost garantat, acestia fiind folositi in doua dintre cele mai importante nise, si anume: de catre pilotii avioanelor militare, acoperind astfel partea de protectie si utilitate, iar pe de alta parte, au fost folositi de catre celibritati, fapt ce i-au transformat si intr-un accesoriu ravnit. Si cum acest accesoriu este foarte util, dar si in trend, bieninteles, starneste dorinta tuturor de a-l achizitiona. Pe de alta parte, nu este un secret ca design-ul acestor ochelari de soare Ray Ban este unul fin, creat cu foarte mare atentie si bun gust. 

Avand modele cu rame subtiri, dar dintr-un material suficient de dur pentru a rezista la cazaturi sau zgarieturi, ofera oportunitatea doritorilor de a alege o pereche de ochelari simpla, eleganta, ce se potriveste si in situatii in care tinuta purtata este office sau eleganta. Pe de alta parte, brand-ul se poate lauda si cu modele de ochelari cu rame de plastic, mai groase, sau cu diferite modele aplicate. Culorile lentilelor variaza, in functie de polarizare si gradul de protectie pe care il pot oferi. 

De ce ochelari de soare Ray Ban?

Aceasta este o intrebare pe care multi clienti si-o adreseaza inainte sa achizitioneze perechea de ochelari pe care si-o doresc. In primul rand, la aceasta intrebare raspunsul trebuie sa fie unul care sa ofere argumentele pertinente pentru ca pretul ochelarilor sa fie justificat. Nu este deloc greu sa primesti un raspuns de acest gen, iar in prima faza, raportul calitate-pret este unul extrem de favorabil, avand in vedere ca acest brand de ochelari s-a facut remarcat de-a lungul timpului, se bucura de un numar impresionant de clienti fericiti, fapt ce il si claseaza in topul preferintelor in materie de ochelari de soare. 

Totodata, un alt argument este acela ca brand-ul Ray Ban este cel ce a definit  modelul de ochelari de tipul “Aviator”, acelasi model purtat si de pilotii de avioane din armata. In zilele noastre, modelul a fost adoptat si de alte marci si a devenit un adevarat tipar. Cu toate ca sunt zeci de modele produse astazi dupa modelul initial al celor de la Ray Ban, trebuie sa recunoastem ca nimic nu se compara cu originalul, iar pentru a avea un accesoriu de efect trebuie sa optam si pentru calitate, nu doar pentru design. 

Be First to Comment

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *