Press "Enter" to skip to content

Nu ai timp să gătești? Iată ce feluri de mâncare te pot ajuta să mănânci sănătos atunci când nu ai timp de lucruri complicate!

Gătitul este complicat și uneori nu prea este timp pentru asta. Să comanzi mâncare mereu nu este tocmai un lucru bun pentru buget, mai ales atunci când ai un stil de viață sănătos și mănânci doar anumite preparate. Se poate să nu le găsești, iar dacă le găsești costă foarte mult. Din fericire, există diverse feluri de mâncare pe care le poți încerca și ”găti” într-un timp foarte scurt, mult mai bogate în nutrienți și mai sănătoase decât preparatele fast food. Care sunt acestea?

Iată TOP 3 feluri de mâncare sănătoase, pe care le poți găti rapid!

  1. Legume la tigaie

Le poți găsi foarte ușor congelate la orice supermarket. Cumpără 3 pachete de legume congelate și te vei alege cu aproximativ 6 porții de mâncare. Ai nevoie doar de o tigaie, unt sau ulei de măsline și condimente, precum coriandru, oregano, rozmarin, curcuma sau chiar boia dulce, depinde de ce îți place ție. Nu uita de sare și piper! Pui uleiul sau untul și punga cu legume în tigaie și le lași să se prăjească timp de aproximativ 5-7 minute și gata. Ai mâncare pentru 2 zile.

  1. Terci de ovăz pentru micul dejun

Dacă fugi de pâinea cu mezeluri, ar trebui să încerci terciul de ovăz! Probabil te gândești că nu are niciun gust, dar cu siguranță nu ai încercat combinațiile potrivite. Dacă îți plac lucrurile dulci, încearcă terciul cu banane și unt de arahide. Trebuie doar să pisezi banana cu o furculiță până se face piure, să o amesteci cu fulgii de ovăz, să pui lapte normal sau vegetal, puțină scorțișoară și o lingură de unt de arahide. Încălzește-l la microunde 1 minut sau 2 și este gata de servit. Îți va ține de foame pentru următoarele 5-6 ore. Dacă vrei ceva mai sofisticat poți încerca o rețetă de clătite cu ovăz, care se face aproape la fel de repede!

  1. Pui sau curcan la grătar

La fel ca legumele la tigaie, puiul la grătar se gătește foarte rapid. Nu ai nevoie decât de câteva bucăți de piept de pui sau de curcan. Spală-le și presară condimentele tale preferate. Pune-le pe o tigaie grill și lasă-le 5 minute pe fiecare parte. Le poți mânca cu salată sau legume. Îți vor ajunge câteva zile și le poți încălzi foarte ușor la microunde! Dacă nu ai deja un cuptor cu microunde sau poate vrei să îl schimbi pe cel vechi, consultă oferta de cuptoare cu microunde de la Ideall și alege unul potrivit pentru tine, cu ajutorul căruia să te poți bucura de mâncare gustoasă foarte rapid!

Cu alte cuvinte, poți să începi să mănânci mai sănătos fără să cheltui prea mulți bani sau să pierzi mult timp. Trebuie doar să fii deschis și să-ți oferi cel puțin 10 minute din timpul tău. Pune-te pe primul loc!

Sursa foto: Pexels.com

Be First to Comment

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mission News Theme by Compete Themes.