Press "Enter" to skip to content

Cum scrii un articol SEO optimizat?

Majoritatea creatorilor de content tind să atragă atenția asupra postărilor pe site-ul companiei. Încearcă să arate tot ce-i mai bun, să ofere subiecte care vor fi îndrăgite de audiență, fac tot ce le stă în puteri pentru ca textele să fie interesante și utile în același timp. Dacă vrei să acaparezi concomitent și oamenii, și motoarele de căutare, poți apela la un expert SEO sau, ca opțiune, poți să te ocupi individual de SEO optimizare în postările tale.

 Determină subiectul. Dacă citești despre SEO, cunoști deja că este nevoie să identifici cuvintele cheie mai întâi. Dar să cauți cuvinte cheie fără ca să ai în minte subiectul, este ca și cum ai căuta acul în carul cu fân.

Gândește-te la un subiect ce va plăcea clientului, pe care îl crezi important pentru tine sau ceva competitiv. Nu contează dacă ai ales un subiect tratat de altcineva, atâta timp cât rămâi original.

 Vino cu cuvinte cheie. Mai întâi verifică volumul cuvintelor cheie. Poți utiliza aplicații gratuite.

Găsește cuvinte cheie legate de subiectul ales. Cuvintele cheie relevante vor poziționa articolul tău mai sus în rezultatele căutării Google., de aceea este important să includeți câteva dintre ele.

Acum, când ai la dispoziție toate cuvintele cheie, poți trece la scrierea propriu-zisă a articolului. Adaugă aceste cuvinte câteva ori, dar nu exagera.

Uite câteva reguli pe care ar fi foarte util să le urmezi, atunci când scrii un articol SEO optimizat:

  • Adaugă principalul cuvânt cheie în titlu,
  • Adaugă cuvinte cheie în subtitlu,
  • Creează un URL SEO friendly (trebuie să fie scurt și să conțină cuvântul cheie de bază),
  • Articolul trebuie să conțină mai mult decât 1000 de cuvinte.
  • Ia aminte despre linking intern: ar fi bine să faci trimiteri la alte posturi relevante de pe website.
  • Folosește imagini și schimbă titlul acestora, cu utilizarea cuvintelor cheie.

Optimizarea SEO poate părea dificilă din start, dar de facto, treptat, devine mai simplu. Este important să memorezi faptul că cuvintele cheie sunt cea mai importantă parte a procesului. Alege cuvinte cheie nu atât de populare în căutare, pentru a nu ceda concurenței.

 Scrie ceva de valoare. Internetul este atât de  încărcat cu  junk, încât chiar este nevoie să scrii ceva de valoare ca articolul să iasă în evidență. Internetul este în primul rând un mijloc de comunicare a informațiilor. Când cauți cuvintele cheie, poți observa că multe dintre cuvintele cheie combinate, sunt de fapt întrebări. Acestea sunt întrebările reale pe care clienții  le adresează motoarelor de căutare.

Articolul tău îți oferă șansa să răspunzi la toate aceste întrebări. Ești expert în propriul domeniu de activitate, astfel încât vei folosi toate aceste cunoștințe pentru a crea un conținut valoros. Încearcă să vorbești cu nevoile directe a clienților și să oferi informația pe care aceștia o caută.

Pentru a încheia, vom rezuma ceea ce va face articolul tău cu adevărat SEO friendly:

  • Găsește ceva nou despre care să scrii.
  • Creează un content unic, calitativ și relevant.
  • Păstrează subiectul principal.
  • Structurează bine conținutul.
  • Adăugă extra vizualizare.

Dacă respecți aceste linii directoare, ești pe o cale bună de a crea articole SEO de mare valoare, care vor oferi informații valoroase cititorilor, clienților și potențialilor clienți. Dacă simți că nu ești suficient de inițiat sau vrei să economisești timp, poți apela la servicii SEO. Un expert SEO te va ajuta, dar te va și instrui pentru viitor, mai eficient decât ai putea să o faci singur.

 

 

 

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *