Press "Enter" to skip to content

Cum să îți pregătești magazinul online pentru trafic accelerat?

Dacă dețineți un magazin online, în mod inevitabil veți trece prin anumite perioade ale anului când veți înregistra niveluri copleșitoare de trafic intensificat. Este recomandat să vă pregătiți din timp pentru astfel de perioade, altfel consecințele pot fi din cele mai severe.

Fie că este vorba de Black Friday, de Crăciun, de Paște, de  1 Mai sau de 14 Februarie, toate site-urile de eCommerce se confruntă cu niveluri ridicate de trafic în anumite perioade ale anului și dacă site-ul dumneavoastră nu este pregătit pentru o astfel de atenție din partea clienților, imediat puteți să vă confruntați cu exact contrariul, adică scăderea numărului de vizitatori, a reputației și, desigur, a vânzărilor.

În realitate, funcționarea unui site web eCommerce sau a unui magazin online într-o perioadă extrem de aglomerată sau populară poate fi destul de complicată dacă nu sunteți pregătit pentru așa ceva. Creșterea traficului într-un mod extrem poate accidenta întregul site, așa că aveți nevoie de  o pregătire riguroasă.

În mod ideal, ar trebui să faceți un audit al site-ului, să verificați și să reparați toate neregularitățile, să asigurați actualizarea conținutului și încărcarea tuturor paginilor la o viteză bună. În al doilea rând, ar trebui să testați coșul de cumpărături. Poate părea puțin cam derutant, dar coșul de cumpărături trebuie să funcționeze corect pentru a maximiza vânzările. Dacă oamenii nu pot adăuga produse în coșul de cumpărături, atunci nu pot cumpăra din magazinul dumneavoastră.

Foarte important este să vă actualizați fotografiile. Întotdeauna, consumatorii preferă să vadă ceea ce cumpără, așa că este esențial să vă asigurați că toate fotografiile se încarcă complet și sunt de înaltă calitate. Fotografiile comerciale și promoționale, pe care vi le poate asigura un studio foto Timișoara, vă vor ajuta să maximizați vânzările.

Mai trebuie să vă asigurați că site-ul este suficient de robust. Cu alte cuvinte, dacă desfășurați o promoție specială, dacă puneți la dispoziție un cod de voucher sau desfășurați orice altă campanie, traficul către site-ul dumneavoastră va fi dublu, triplu sau cvadruplu în cele 24 de ore sau cât durează campania. Prin urmare, este crucial ca site-ul să poată gestiona acest vârf masiv de trafic fără să cedeze. Orice pierdere de viteză sau funcționalitate vă va afecta vânzările. În cele din urmă, nu vă rămâne decât să vă relaxați și să vă bucurați de succes și de bunul renume al site-ului pe care îl dețineți. 

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mission News Theme by Compete Themes.