Press "Enter" to skip to content

Cum sa ai succes in afaceri

Afacerea este o arta, precum si o stiinta. Este o problema de experienta practica, judecata, perspectiva si noroc. Pentru a avea succes in afaceri, trebuie sa stapanesti elementele de baza ale succesului in afaceri si sa stii cum sa iti setezi obiectivele SMART pentru un maxim de randament.

Din fericire, toate abilitatile de afaceri sunt cele pe care trebuie sa le stapanim impecabil. Puteti invata orice aveti nevoie pentru a invata, pentru a atinge orice obiectiv pe care vi-l puteti seta. Nu exista limite – cu exceptia limitelor pe care le puneti pe propria imaginatie.

Exista trei motive majore pentru care intreprinderile nu reusesc: lipsa de bani, lipsa de cunostinte si lipsa de sprijin. Prin stapanirea elementelor de baza ale succesului in afaceri, veti obtine cunostintele necesare pentru a obtine suportul si banii de care aveti nevoie pentru afacerea dvs.

Deci, care sunt elementele esentiale ale succesului in afaceri? Exista sapte domenii cheie de activitate care determina daca afacerea dvs. va trai sau va muri:

1. Marketing: Capacitatea dvs. de a determina si de a vinde produsul potrivit catre clientul potrivit la momentul potrivit

2. Finante: Capacitatea dvs. de a achizitiona banii de care aveti nevoie si de a lua in calcul banii primiti

3. Productie: Capacitatea dvs. de a produce produse si servicii la un nivel suficient de inalt de calitate si consistenta in timp

4. Distributie: Capacitatea dvs. de a aduce produsul sau serviciul dvs. pe piata intr-un mod economic si oportun

5. Cercetare si dezvoltare: Abilitatea ta de a inova si produce continuu produse, servicii, procese si raspunsuri la concurenta.

6. Regulament: Capacitatea dumneavoastra de a face fata cerintelor legislatiei guvernamentale la toate nivelurile

7. Personalul: Capacitatea de a gasi persoanele de care aveti nevoie, de a face cu sindicatele, de a stabili politici de personal, formare si dezvoltare organizationala

Si din aceasta lista provin motivele foarte specifice, identificabile ale succesului in afaceri:

  • Sa ai un produs sau serviciu care sa se potriveasca bine nevoilor si cerintelor pietei actuale.
  • Dezvoltarea unui plan de afaceri complet inainte de inceperea operatiunilor de afaceri.
  • Efectuarea unei analize complete de piata inainte de a produce sau oferi produsul sau serviciul.
  • Dezvoltarea temeinica a programelor de publicitate, promotie si vanzari.
  • Stabilirea unor controale financiare stricte, bune practici de bugetare, contabilitate si metode de contabilitate exacte, toate sustinute de o atitudine de frugalitate.
  • Asigurarea ca exista un grad ridicat de competenta, capacitate si integritate din partea membrilor cheie ai personalului.
  • Avand eficienta interna buna, gestionarea timpului, descrieri clare ale postului, insotite de rezultate si responsabilitati clare si masurabile.
  • Dezvoltarea unei comunicari eficiente intre personal si a unei politici deschise pentru manageri, in special pentru proprietarul intreprinderii.
  • Generarea unui impuls puternic in departamentul de vanzari si punerea accentului continuu pe comercializarea produsului sau serviciului.

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *