Press "Enter" to skip to content

Cum afli daca masina pe care doresti sa o cumperi a suferit daune majore conform aspectului pieselor de caroserie Opel Astra

Din ce in ce mai multe persoane care doresc sa isi achizitioneze o masina personala la mana a doua trebuie sa se intereseze de la bun inceput de starea in care se afla piesele de caroserie Opel Astra g astfel incat sa isi dea seama daca masina a suferit daune majore sau nu de-a lungul timpului.

Comerciantii inseala de cele mai multe ori cumparatorii de masini second hand nu numai prin falsificarea kilometrajului, ci si prin readucerea pe strada a unor autoturisme cu pagube si cu daune majore.

Cumparatorii nu trebuie sa scape din vedere anumite criterii pe baza carora sa faca alegerile potrivite. In cazul in care masina second hand achizitionata este in stare buna, insa este necesar ca una din piesele de caroserie sa fie schimbate, magazinul online Secco Center pune la dispozitia clientilor cele mai bune oferte din punct de vedere al raportului calitate-pret.

La ce piese de caroserie Opel Astra sa fii atent atunci cand cumperi o masina la mana a doua

In primul rand, cumparatorii trebuie sa fie foarte atenti la linia caroseriei care “vorbeste” despre situatia masinii, daca au fost facute reparatii sau nu. Alinierea elementelor masinii conteaza foarte mult pentru a observa daca pastreaza linia data de producator, atat linia de imbinare a pragului cu usile, elemente de design de pe lateralul masinii care pot fi urmarite pe intreaga lungime.

In plus, distanta dintre elementele de caroserie este foarte importanta. Masinile vin din fabrica cu spatii simetrice intre elemente. De regula, daca unele elemente au fost inlocuite, spatiile nu mai sunt simetrice. Urmele de impact frontal se observa imediat la unele elemente de caroserie care au fos avariate si au necesitat inlocuire, precum grila radiatorului, farurile si bara din fata. In cazul in care lovitura este mai puternica, pot fi afectate aripile, radiatoarele si lonjeroanele.

Cumparatorii sunt sfatuiti sa deschida capota si sa se uite cu atentie la trager, elementul din metal sau din plastic ce leaga farurile intre ele care ar trebui sa aiba un sticker cu agentul refrigerant din sistemul de climatizare sau alte stickere, in functie de producator. Un radiator nou si proaspat inlocuit este si mai usor de observat. In plus, poate fi necesara verificarea portbagajului pe interior, dar si verificarea grosimii stratului de vopsea cu un aparat mecanic sau electronic, cu un dispozitiv special.

Dupa o prima proba de drum, masina trebuie sa isi pastreze traiectoria pe drum drept si in momente de franare puternice, fara a tine strans volanul, iar caroseria nu trebuie sa emita sunele de torsiune sau scartaieli cand au loc manevre pe loc, viraje sau urcarea bordurilor.

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mission News Theme by Compete Themes.