Press "Enter" to skip to content

Citeste bloguri despre SEO ca sa inveti

Multe marci si intreprinderi stiu (sau cred ca stiu) ca au nevoie de SEO pentru proprietatile lor digitale, precum si de avantajele pe care le vor obtine din acea activitate SEO implementata in numele lor. SEO va imbunatati cu siguranta cautarea si vizibilitatea generala a unui site web, dar ce alta valoare reala ofera? De ce este SEO atat de important?

Cele pe care le vom mentiona in acest blog SEO ar trebui sa ofere o anumita claritate, indiferent de industrie sau dimensiunea afacerii, de ce intreprinderile au nevoie de SEO pentru a-si duce brandul la nivelul urmator.

1. Cautarea organica este cel mai adesea sursa principala a traficului de site-uri

Cautarea organica reprezinta o parte uriasa a performantei site-ului web, precum si o componenta critica a palniei cumparatorului si, in final, face ca utilizatorii sa finalizeze o conversie sau o implicare. Dupa cum stiu marketerii, Google detine o portiune semnificativ mai mare a pietei de cautare decat concurentii precum Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo si multi, multi altii.

Asta nu inseamna ca toate motoarele de cautare nu contribuie la vizibilitatea unei marci – ci o fac – este doar faptul ca Google detine aproximativ 75 la suta din piata generala de cautare. Este liderul clar si, prin urmare, orientarile sale sunt importante de urmat.

Google, fiind cel mai vizitat site web din lume (precum si in mod specific in Statele Unite), se intampla sa fie si cel mai popular furnizor de e-mail din lume (cu peste 1 miliard de utilizatori). Nu mai vorbim de YouTube este al doilea cel mai mare motor de cautare.

Fiind vizibil ca resursa de incredere de catre Google si alte motoare de cautare, va merge intotdeauna in favoarea unei marci. SEO de calitate si un site web de inalta calitate poarta branduri acolo.

2. SEO creeaza incredere si credibilitate

Scopul oricarui SEO experimentat este de a stabili o baza puternica pentru un site web frumos, cu o experienta de utilizare curata, eficienta, usor de descoperit in cautare datorita increderii si credibilitatii marcii si proprietatilor sale digitale.

Multe elemente ajung la crearea autoritatii cu privire la motoarele de cautare precum Google. Pe langa factorii mentionati mai sus, autoritatea este acumulata de-a lungul timpului ca urmare a unor elemente precum:

  • Profiluri de backlink de calitate.
  • Comportament pozitiv al utilizatorului.
  • Semnale de invatare automata.
  • Elementele si continutul optimizate pe pagina .

Stabilirea unei marci ca autoritate are rabdare, efort si angajament, dar se bazeaza si pe oferirea unui produs sau serviciu valoros, de calitate, care permite clientilor sa aiba incredere intr-un brand.

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mission News Theme by Compete Themes.