Press "Enter" to skip to content

Cel mai simplu mod de publicitate? Publicitatea Facebook

Se stie clar ca una dintre cele mai bune oportunitati de promovare in zilele noastre este daca se va face  publicitate facebook, caci este unul dintre locurile preferate de socializare, ceea ce poate avea un impact major asupra oricarei afaceri.

Specialistii din marketing-ul online, dar si antreprenorii au inceput sa isi creeze pagini de Facebook unde incet- incet isi promoveaza afacerea, posteaza, creaza reclame platite, investesc bani, timp sau alte resurse pentru a putea avea rezultate vizibile.

O data cu trecerea timpului, Facebook a devenit o platforma in special mobila, caci foarte multi dintre utilizatori acceseaza platforma doar de pe telefonul mobil.

Exista doua modalitati prin care produsele sau serviciile oferite de un anumit site pot aparea pe Facebook:

  • Oamenii vad postarile puse de pe pagina proprie a site-ului, insa aceasta metoda nu mai functioneaza in peste 98% dintre cazuri.
  • Compania plateste pentru ca o anumita postare sa fie afisata si promovata.

Astfel, a devenit foarte clar faptul ca, desi Facebook este o platforma gratuita, nu este deloc gratis sa ajungi la utilizatori si este necesar sa se aloce un buget lunar astfel incat postarile sa fie promovate pe Facebook.

Un aspect esential legat de publicitatea Facebook tine de timp, mai exact ce anume se intampla in primele minute de la aparitia postarii, in acest mod Facebook putand decide daca postarea va fi afisata la mai mult de 3-5% dintre persoane. Mai exact, atunci cand apare o postare si oamenii interactioneaza cu comment, share sau like, Facebook va ajunge la concluzia ca este o postare interesanta si va decide sa o arate mai multor persoane.

Pentru a putea intelege audienta mult mai bine, specialistii seo verifica profilele fanilor paginii de pe Facebook, practic este un fel de research manual, fie se foloseste Facebook Insights, care arata tot felul de statistici legat de audienta paginii tale.

Este esential ca partea creativa legat de ceea ce apare pe Facebook sa fie foarte bine facuta, altfel obiectivele nu vor fi atinse si este foarte important sa postezi lucruri legate de afacere si de contextul in care activezi.

Continutul este important pentru a simti ca este o postare de calitate, ceea ce inseamna  ca mesajul trebuie sa se potriveasca contextului si modului de comunicare.

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *