Press "Enter" to skip to content

Cauți Succesul în Mediul Online? Noi îți Oferim O Șansă Reală

Succesul în SEO vine numai dacă cuvintele cheie identificate sunt relevante pentru utilizatorii site-ului dvs., astăzi, trăim într-o lume diferită. Diversificam. Folosim AdWords și Bing Ads. Creăm identități pe platformele sociale și promovăm prin Twitter, Facebook, Instagram și Pinterest.

Obținerea traficului de pe site-urile de publicitate plătite și de pe site-urile sociale este minunată – dar nu dacă are ca rezultat neglijarea eforturilor dvs. de a apărea în căutările organice, susține columnistul Kristine Schachinger. Diversificarea este o necesitate și – dacă suntem deștepți în planurile noastre de marketing digital nu avem cum să excludem una dintre cele mai sigure forme de a vinde în mediul digital și anume serviciile de optimizare SEO.

O călătorie lungă cu mașina până la marginile marilor orașe, unde au apărut noi malluri, a devenit o rutina obișnuită pentru mulți consumatori care caută economii la mărfurile de marcă, spune Catherine Moellering, vicepreședinte executiv al Tobe, New York – firmă bazată pe prognoza tendințelor modei.
În medie, cumpărătorii din mall-uri au făcut pelerinajul de nouă ori în 2010 și au cheltuit 165 de dolari pe călătorie, potrivit Linda Humphers, redactor șef al Value Retail News, o publicație comercială. Aceasta reprezintă o creștere de aproape 20% față de 137 USD pe călătorie în 2005, spune ea.

Centre comerciale: ofertă sau fără ofertă? Dar cumpărătorii primesc întotdeauna o ofertă bună? Înainte de pleca la mall, iată cinci lucruri pe care ar trebui să le știi despre cumpărăturile in centrele comerciale.

De ce Simți Nevoia de a Cumpăra?

Luați în considerare psihologia mall-urilor de vânzare: dezvoltatorii știu că este un lucru pentru dvs. să intrați într-un mall din cartier, să răsfoiți și să ieșiți fără să cumpărați nimic. Dar când călătoriți o oră sau mai mult, presiunea de a cumpăra este activă.

De aceea, majoritatea centrelor comerciale sunt la periferia orașelor prietenoase cu turiștii și la cel puțin 30 de mile distanță de comercianții cu amănuntul cu preț complet, potrivit revistei Consumer Reports, care a realizat un sondaj pentru cititori anul trecut, care a constatat că 60% dintre respondenți erau mulțumiți de vânzările lor.

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *