Press "Enter" to skip to content

Care este scopul pentru care creati un roll-up banner?

roll-up banner

Un roll-up banner este un instrument popular folosit in marketing cu scopul de a se promova produsele sau serviciile unui antreprenor, fiind adesea folosite la evenimente, la conferinte, in targurile comerciale si showroom-uri. Avand in vedere ca traim intr-o lume plina de informatii, iar oamenii au tot mai mult acces la acestea si sunt bombardati cu reclame, cum veti putea sa le atrageti atentia printr-un design cum nu au mai vazut pana acum?

Sistemele expozitionale precum este si un roll-up banner sunt de obicei tiparite pe un suport de banda din polipropilena si vin cu un alt suport retractabil, facandu-le usor de transportat si usor de montat. Portabilitatea lor contribuie la cresterea popularitatii lor, facand si mai importanta crearea unui design care sa atraga usor atentia.

Care este scopul pentru care creati un roll-up banner?

Va recomandam sa aveti o directie clara pentru ceea ce doriti sa realizati cu un roll-up banner inainte de a trece la faza de proiectare. De exemplu, acesta este destinat pentru cresterea gradului de constientizare a marcii, cresterea traficului pe site, generarea de potentiali clienti sau pentru promovarea unei oferte. Mentinerea unei evidente va va ajuta sa dezvoltati un afis care sa contribuie la obtinerea obiectivelor propuse.

Tips & tricks:

  1. Luati in considerare utilizarea unei dimensiuni sau a unei forme diferite

Cei mai multi oameni au tendinta de a merge pe forma clasica si optand pentru o dimensiune normala. Cu toate acestea, folosirea unei forme si a unei dimensiuni non-standard va poate aduce clientii pe care ii vreti. Un banner extra larg ar putea fi excelent intr-o vitrina sau integrat intr-o expozitie comerciala.

  1. Mergi pe un stil minimalist

Simplificarea elementelor permite ca mesajul de pe un roll-up banner sa iasa in evidenta. Iata cateva idei:

  • Minimizati numarul de culori;
  • Pastrati un text simplu si utilizati un font indraznet;
  • Folositi elemente grafice indraznete.
  1. Faceti design-ul pe ambele fete

Sistemele expozitionale cu doua fete ofera o expunere dubla in acelasi spatiu. Sunt ideale pentru spatii mari sau pentru situatiile in care bannerul dumneavoastra va fi in centrul unei camere sau intr-o expozitie.

Adaugati designul pe ambele parti sau continuati mesajul pe partea din spate. Daca utilizati modele diferite pe fata si pe spate, asigurati-va ca exista o continuitate a stilului. Acest lucru se poate realiza utilizand un aspect similar, dar cu mesaje usor diferite. Daca ai nevoie de ajutor specializat, apeleaza cu incredere la Marele Print!

Be First to Comment

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *