Press "Enter" to skip to content

5 ponturi pentru slăbit de la profesioniști

Fiecare organism este diferit. De aceea, este important ca fiecare dintre noi să descopere care sunt lucrurile pe care trebuie să le schimbe în rutina sa zilnică pentru a se bucura de un organism sănătos și un corp pe măsură.

Greutatea în plus și supraponderalitatea afectează nu doar încrederea în noi, ci și speranța de viață. Kilogramele în plus pot fi un chin, mai ales atunci când nu le mai poți controla. Cu toate acestea, există numeroase tehnici de slăbit pe care le poți găsi online, de la diete, la antrenamente intense extrem de eficiente. În plus, în rândurile următoare ai la dispoziție 5 ponturi pentru slăbit pe care le-am aflat de la profesionști și pe care le poți urma pentru a ajunge la obiectivul tău principal.

  1. Descoperă care este numărul de calorii pe care îl consumi zilnic

Caloriile se numără printre dușmanii alimentației echilibrate, în special atunci când totalul depășește valoarea normală. Ca să-ți fie mai ușor, instalează o aplicație care să numere toate caloriile pe care le consumi zilnic. Tot ce trebuie să faci este să introduci toate alimentele și mesele pe care le consumi într-o zi, iar la finalul zilei vei afla care este numărul total de calorii.

  • Achiziționează un cântar pentru acasă

Dacă vrei să fii sigur/ă că mergi în direcția potrivită, un cântar pentru acasă te poate ajuta să știi, în mod constant, care este greutatea ta. Este recomandat să descoperi această valoare la fiecare 3 zile și să o notezi într-un caiet. Astfel, vei putea observa progresul pe care îl faci și vei avea parte de motivația necesară să continui în acest fel.

  • Bea cel puțin 2 litri de apă în fiecare zi

Sportul este cel care te ajută să consumi cel puțin 2 litri de apă pe zi. În cazul în care simți că organismul nu îți cere lichide, este momentul să faci câteva exerciții fizice. La final, corpul tău va fi cuprins de o senzație de sete, pe care o vei liniști cu lichide.

Apa este recomandată inclusiv în dieta dukan. Indiferent dacă ești pro sau împotriva acestor regimuri, consumul de lichide nu îți va face nici un rău.

  • Consumă în mod constant legume

Dulciurile sunt extrem de atractive. Atât gustul, cât și culorile și ambalajele sunt o adevărată tentație, mai ales pentru gurmanzi. Cu toate acestea, slăbitul nu se împacă foarte bine cu un consum ridicat de dulciuri. De aceea, este recomandat să consumi în mod regulat legume, multe dintre acestea fiind bogate în vitaminte, minerale și fibre.

Organismul nostru are nevoie de nutrienții din legume nu doar pentru a avea un metabolism accelerat, ci pentru a asigura un tranzit intestinal sănătos. Potrivit specialiștilor, ai nevoie de minim 2 porții de legume pe care să le consumi în fiecare zi. Astfel, nu vei mai fi tentat/ă să consumi dulciuri, iar organismul tău va putea slăbi în siguranță.

  • Fă-ți un obicei din a consuma fructe

În timp ce legumele sunt o sursă bogată de vitamine și minerale, fructele contribuie cu nutrienți importanți. În locul ciocolatei sau a fursecurilor, este indicat să mănânci fructe. Acestea conțin cantități considerabile de fructoză, special concepută pentru a potoli pofta de dulce. Astfel, organismul tău va fi hrănit cu toti nutrienții necesari, fără să mai apelezi la semipreparate sau mici gustări cu conținut ridicat de zahăr.

Pentru a slăbi eficient, este foarte important să mănânci frecvent. În loc să te înfometezi (sau să recurgi la diete ineficiente pe termen lung), o strategie mai bună este să ai mereu la tine o gustare sănătoasă. Un fruct sau un biscuite fără zahăr te poate ajuta să îți potolești foamea în orice situație.

Cea mai buna soluție pentru a asigura toate cele de mai sus este participarea la un program precum Rainz Academy. După înscriere, antrenorii noștri o sa fie mereu disponibili pentru a iti clarifica orice nedumerire legata de exerciții și nutriție.

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mission News Theme by Compete Themes.